reklama

Môj prvý ale ozajstne prvý článok

...začalo to úplne nevinne sledoval som kolegu ako niečo píše a ukladá,edituje a robí náhľady na to čo písal. Čo robíš? - pýtam sa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blogujem - píšem svoj článok k určitej téme. Je to zaujímavé a som rád že môžem vyjadriť svoj názor na rôzne veci a to ešte aj prostredníctvom Internetu. - kto chce a nájde ma ľahko si všetko prečíta a utvorí si svoj pohľad na danú vec. Zapáčilo sa mi to. Popýtal som sa na informácie ako začať a tak som začal aj ja. Vytvoril som si blogovací priestor a začal som s tapetou. Prispôsobil som si daný obrázok k parametrom a vložil, vypracoval text, urobil odkazy, pripravil foto, nafarbil text a odkazy. Nakopíroval som neaké články z netu za čo som dostal pokarhanie od administratorky- dobre mi tak. Nečítal som dôsledne kodex blogera. Taraz ho už aspoň na 90 perc.viem čo môžem a čo nie... Takže plnou parou vpred hurá do písania

stefan gajdos

stefan gajdos

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého pozná veľa ľudí.V odbore školstva pracujem 24 rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu